ايزيس تيم

احلى الافلام احدث الاغانى نغمات نكت روشنة دردشة مصرى


    ههههههههه { تخيل ان العضو اللى قبلك نايم ..... هتعمل فيه ايه بقاااااا } هههههههههههه

    شاطر

    nancy
    عضو شرف

    عدد الرسائل : 482
    العمر : 26
    تاريخ التسجيل : 31/08/2008

    رد: ههههههههه { تخيل ان العضو اللى قبلك نايم ..... هتعمل فيه ايه بقاااااا } هههههههههههه

    مُساهمة من طرف nancy في الثلاثاء سبتمبر 02, 2008 8:18 pm

    مش هصحيك يا بلاك
    هسيبك نايم شوية

    بس
    كل دقيقتين هاجى اصرخ فى ودنك واقولك
    اصحــــــــــــــــــــــــــــى
    اصحــــــــــــــــى

    لحد متقوم وانت وشك مكشر من اللى بعمله فيك
    ههههههههههههههههههههههههههههههههه

    mouna
    مشرفة الصور و الجرافيك
    مشرفة الصور و الجرافيك

    عدد الرسائل : 1632
    العمر : 29
    تاريخ التسجيل : 15/08/2008

    رد: ههههههههه { تخيل ان العضو اللى قبلك نايم ..... هتعمل فيه ايه بقاااااا } هههههههههههه

    مُساهمة من طرف mouna في الثلاثاء سبتمبر 02, 2008 8:44 pm

    ana law la9itak nayim hajib elsohour li ghayet 3indak wi haklo wa asibak





    _________________

    nancy
    عضو شرف

    عدد الرسائل : 482
    العمر : 26
    تاريخ التسجيل : 31/08/2008

    رد: ههههههههه { تخيل ان العضو اللى قبلك نايم ..... هتعمل فيه ايه بقاااااا } هههههههههههه

    مُساهمة من طرف nancy في الثلاثاء سبتمبر 02, 2008 8:46 pm

    بقى كده يا منى


    بس على فكرة
    بطنك هتوجعك هبقى بصالك فيه


    انتى بقى لو نايمة

    هاجى جنبك واشممك ريحة الاكل وبس
    وبعدين هصرخ فى ودنك جاااااااااااااامد
    هههههههههههههههههههههههههه

    SiGo
    عضو فضى
    عضو فضى

    عدد الرسائل : 1195
    العمر : 28
    تاريخ التسجيل : 22/08/2008

    رد: ههههههههه { تخيل ان العضو اللى قبلك نايم ..... هتعمل فيه ايه بقاااااا } هههههههههههه

    مُساهمة من طرف SiGo في الثلاثاء سبتمبر 02, 2008 8:50 pm

    انا لو لقيتك نايمة يا نانسي هاجيب صب ووفر
    واجى جنبك واشغله على اعلى صوت

    بس مش هاشغل اغانى


    انا هاشغله هو وبس



    _________________





    مبروك انك فهمت ياللى فى بالى

    nancy
    عضو شرف

    عدد الرسائل : 482
    العمر : 26
    تاريخ التسجيل : 31/08/2008

    رد: ههههههههه { تخيل ان العضو اللى قبلك نايم ..... هتعمل فيه ايه بقاااااا } هههههههههههه

    مُساهمة من طرف nancy في الثلاثاء سبتمبر 02, 2008 9:08 pm

    انا بقى لو لقيتك
    هجيب نفس الصب ده

    وهشغلك صريخ فى ودنك


    معلش يا سيجووو بقى

    وبعدين لما تصحى وانت مكشر

    هجبلك ميكس شيكولاتة

    SiGo
    عضو فضى
    عضو فضى

    عدد الرسائل : 1195
    العمر : 28
    تاريخ التسجيل : 22/08/2008

    رد: ههههههههه { تخيل ان العضو اللى قبلك نايم ..... هتعمل فيه ايه بقاااااا } هههههههههههه

    مُساهمة من طرف SiGo في الثلاثاء سبتمبر 02, 2008 9:27 pm

    علشان الميكس بس

    انا هاسيبك


    بس عارفة لما تكونى انتى نايمة


    هاسيبك نايمة واعملك ميكس شيكولاته





    واجى
















    ادلقه عليكي



    ههههههههههههه



    ولماتصحى مكشرة كدة هو





    هاعمل واحد تانى



    وادلقه عليكي بردو







    واجى عامل واحد تالت






    ونشربه احنا الاتنين


    _________________





    مبروك انك فهمت ياللى فى بالى

    nancy
    عضو شرف

    عدد الرسائل : 482
    العمر : 26
    تاريخ التسجيل : 31/08/2008

    رد: ههههههههه { تخيل ان العضو اللى قبلك نايم ..... هتعمل فيه ايه بقاااااا } هههههههههههه

    مُساهمة من طرف nancy في الثلاثاء سبتمبر 02, 2008 9:43 pm

    لا مش هدى حد من الميكس بتاعى بقى
    ههههههههههههههههههههههه

    كل واحد وميكسه



    المرة دى هعفوا عنك

    وهسيبك نايم ومش هعملك حاجة


    SiGo
    عضو فضى
    عضو فضى

    عدد الرسائل : 1195
    العمر : 28
    تاريخ التسجيل : 22/08/2008

    رد: ههههههههه { تخيل ان العضو اللى قبلك نايم ..... هتعمل فيه ايه بقاااااا } هههههههههههه

    مُساهمة من طرف SiGo في الثلاثاء سبتمبر 02, 2008 11:42 pm

    ميرسيه اوى ليكي يا نانسي

    عموما انا بقا


    هاسيبك وانزل الكافيه اللى تحت

    واجيب ميكس شيكولاته



    واشربه




    وطبعا هيكون معايا واحد تانى ليكي


    _________________





    مبروك انك فهمت ياللى فى بالى

    mouna
    مشرفة الصور و الجرافيك
    مشرفة الصور و الجرافيك

    عدد الرسائل : 1632
    العمر : 29
    تاريخ التسجيل : 15/08/2008

    رد: ههههههههه { تخيل ان العضو اللى قبلك نايم ..... هتعمل فيه ايه بقاااااا } هههههههههههه

    مُساهمة من طرف mouna في الثلاثاء سبتمبر 02, 2008 11:47 pm

    karahtouna fi lmiks ih da hamokom 3ala batnokom
    3ala fikra howa ih elmiks da??,


    ana law la9itak nayim ya sigo ha3mil fik 3amayil hajib 100 ferakh wi awaz3o fi lghorfa wikhalihom yitnatatao fou9ak li ghayet matekrah elnoum.


    _________________

    SiGo
    عضو فضى
    عضو فضى

    عدد الرسائل : 1195
    العمر : 28
    تاريخ التسجيل : 22/08/2008

    رد: ههههههههه { تخيل ان العضو اللى قبلك نايم ..... هتعمل فيه ايه بقاااااا } هههههههههههه

    مُساهمة من طرف SiGo في الثلاثاء سبتمبر 02, 2008 11:50 pm

    ميرسيه يا منى
    انا بقا

    لو لقيتك نايمة هاجيب ميكس

    وادلقو عليكي

    ابقى اشرحيلها يعنى ايه ميكس يا نانسي


    _________________





    مبروك انك فهمت ياللى فى بالى

    nancy
    عضو شرف

    عدد الرسائل : 482
    العمر : 26
    تاريخ التسجيل : 31/08/2008

    رد: ههههههههه { تخيل ان العضو اللى قبلك نايم ..... هتعمل فيه ايه بقاااااا } هههههههههههه

    مُساهمة من طرف nancy في الأربعاء سبتمبر 03, 2008 12:01 am

    الميكس ده يا منى

    مشروب شيكولاتة
    بجد مش تعرفيه
    ازعل اوى



    هسيبك يا سيجو نايم

    بس هطلع اشغل صوت عالى
    لحد متصحى لوحدك
    هههههههههههههههههههههههههه


    SiGo
    عضو فضى
    عضو فضى

    عدد الرسائل : 1195
    العمر : 28
    تاريخ التسجيل : 22/08/2008

    رد: ههههههههه { تخيل ان العضو اللى قبلك نايم ..... هتعمل فيه ايه بقاااااا } هههههههههههه

    مُساهمة من طرف SiGo في الأربعاء سبتمبر 03, 2008 12:02 am

    ماشى يا ننوس

    انا لو لقيتك نايمة



    هاجيب مية نااااااااااااااار






















    وشوية زيت علشان اظبط الموتور بتاع العربية


    علشان لما تجهزى اخدك بالعربية اوديكى المكان اللى انتى عاوزاه


    _________________





    مبروك انك فهمت ياللى فى بالى

    Black__Arrow
    مراقب عام المنتديات
    مراقب عام المنتديات

    عدد الرسائل : 621
    العمر : 29
    تاريخ التسجيل : 12/08/2008

    رد: ههههههههه { تخيل ان العضو اللى قبلك نايم ..... هتعمل فيه ايه بقاااااا } هههههههههههه

    مُساهمة من طرف Black__Arrow في الأربعاء سبتمبر 03, 2008 1:51 am

    سيجو
    هاصحيه بطريقه حاصه
    فاكر ولا نسيت يا سيجو
    هادلق عليك مية نار بس
    يلا اصحى


    _________________

    nancy
    عضو شرف

    عدد الرسائل : 482
    العمر : 26
    تاريخ التسجيل : 31/08/2008

    رد: ههههههههه { تخيل ان العضو اللى قبلك نايم ..... هتعمل فيه ايه بقاااااا } هههههههههههه

    مُساهمة من طرف nancy في الأربعاء سبتمبر 03, 2008 2:12 am

    يالهوى مية نار
    هههههههههههههههههههههههههههههه

    الله يرحمك يا سيجو
    كان راجل طيب اوى


    مش هصحيكيا بلاك
    هصرخ جنبك بس


    SiGo
    عضو فضى
    عضو فضى

    عدد الرسائل : 1195
    العمر : 28
    تاريخ التسجيل : 22/08/2008

    رد: ههههههههه { تخيل ان العضو اللى قبلك نايم ..... هتعمل فيه ايه بقاااااا } هههههههههههه

    مُساهمة من طرف SiGo في الأربعاء سبتمبر 03, 2008 2:17 am

    انتى هتصوتى عليا ولا ايه


    انا لسة حى يا نانسي


    انا ما متش

    انا هو


    انا مش عفريت


    انا سيجوووووووووووووو


    انا بصحيكي من النوم اهو


    _________________





    مبروك انك فهمت ياللى فى بالى

    القلب الحزين
    مشرف القسم الترفيهى
    مشرف القسم الترفيهى

    عدد الرسائل : 1396
    العمر : 31
    تاريخ التسجيل : 14/08/2008

    رد: ههههههههه { تخيل ان العضو اللى قبلك نايم ..... هتعمل فيه ايه بقاااااا } هههههههههههه

    مُساهمة من طرف القلب الحزين في الأربعاء سبتمبر 03, 2008 2:34 am

    ههههههههههههههههههههههههههههه


    انا قى حسيبك نايم من غير سحوررررررررررررررررررررر


    هههههههههههههههههههههههه

    كمين طبعا

    تحاااااااااااااااتى


    _________________


    [b] يلا بنا نخش الشات يلا بينا نخش الشات

    cuopid
    مشرف الاقسام العامة
    مشرف الاقسام  العامة

    عدد الرسائل : 1022
    العمر : 27
    تاريخ التسجيل : 16/08/2008

    رد: ههههههههه { تخيل ان العضو اللى قبلك نايم ..... هتعمل فيه ايه بقاااااا } هههههههههههه

    مُساهمة من طرف cuopid في الأربعاء سبتمبر 03, 2008 5:53 am

    حبيب قلبى القلب انت بقى رميت عليا صراصير


    وانا هعرف اصحيك بطريقتى الخاصة


    هجيب مجموعة من الصراصير واخليهم يذحفوا عليك وانت بقى هتعرف تصحى لوحدك


    هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

    SiGo
    عضو فضى
    عضو فضى

    عدد الرسائل : 1195
    العمر : 28
    تاريخ التسجيل : 22/08/2008

    رد: ههههههههه { تخيل ان العضو اللى قبلك نايم ..... هتعمل فيه ايه بقاااااا } هههههههههههه

    مُساهمة من طرف SiGo في الأربعاء سبتمبر 03, 2008 1:35 pm

    هههههههههههههههههههههههههههههه


    شديــــــــــــــــــــــــــ قوية منك ياكيوبيد ـــــــــــــــــــــــــــدة


    انا بقا هاجى

    اقول


    كيوبيد
    كوكو

    كوكا


    كاكى


    اصحى يلا بقا


    وانت اكيد هتصحى



    واول ما تشوفنى تتخض


    _________________





    مبروك انك فهمت ياللى فى بالى

    cuopid
    مشرف الاقسام العامة
    مشرف الاقسام  العامة

    عدد الرسائل : 1022
    العمر : 27
    تاريخ التسجيل : 16/08/2008

    رد: ههههههههه { تخيل ان العضو اللى قبلك نايم ..... هتعمل فيه ايه بقاااااا } هههههههههههه

    مُساهمة من طرف cuopid في الأربعاء سبتمبر 03, 2008 3:03 pm

    انا هصحى ومش بتخض من وشك يا sigo


    دة انت حبيبى اتخض منك



    انت بقى هصحيك عادى جدا لغاية لما تصحى


    بس عارف لو ضربتنى


    مصرينك بقى مش تضربنى


    المرة اللى جاية هصحيك واعملك مفاجئة

    اصحى يلا وبطل كسل

    Black__Arrow
    مراقب عام المنتديات
    مراقب عام المنتديات

    عدد الرسائل : 621
    العمر : 29
    تاريخ التسجيل : 12/08/2008

    رد: ههههههههه { تخيل ان العضو اللى قبلك نايم ..... هتعمل فيه ايه بقاااااا } هههههههههههه

    مُساهمة من طرف Black__Arrow في الأربعاء سبتمبر 03, 2008 3:06 pm

    كيوبيد
    هايصحى بطريقه حلوه جدا
    وهاديه جدا جدا
    انا هاصحيك بشويش
    علشان حرام عليا اصحيك بطريقه صعبه
    يلا يا عم ابسط
    فى صحيان اهدى من كده


    _________________

    SiGo
    عضو فضى
    عضو فضى

    عدد الرسائل : 1195
    العمر : 28
    تاريخ التسجيل : 22/08/2008

    رد: ههههههههه { تخيل ان العضو اللى قبلك نايم ..... هتعمل فيه ايه بقاااااا } هههههههههههه

    مُساهمة من طرف SiGo في الخميس سبتمبر 04, 2008 12:53 am

    بلاااااااااااااااااك


    عارف لو لقينك نايم

    هاعمل فيك ايه


    هافتح بقك

    واحطلك فيه شطة شطة

    شطة
    شطة
    شـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــطة


    _________________





    مبروك انك فهمت ياللى فى بالى

    nancy
    عضو شرف

    عدد الرسائل : 482
    العمر : 26
    تاريخ التسجيل : 31/08/2008

    رد: ههههههههه { تخيل ان العضو اللى قبلك نايم ..... هتعمل فيه ايه بقاااااا } هههههههههههه

    مُساهمة من طرف nancy في الخميس سبتمبر 04, 2008 3:20 pm

    جامدة الطريقة دى


    وعلى رأى المثل

    كما تدين تدان

    لذلك
    هصحيك بنفس الطريقة
    هههههههههههههههههههههههههههه

    cuopid
    مشرف الاقسام العامة
    مشرف الاقسام  العامة

    عدد الرسائل : 1022
    العمر : 27
    تاريخ التسجيل : 16/08/2008

    رد: ههههههههه { تخيل ان العضو اللى قبلك نايم ..... هتعمل فيه ايه بقاااااا } هههههههههههه

    مُساهمة من طرف cuopid في الخميس سبتمبر 04, 2008 4:10 pm

    هههههههههههههههههههههههههه


    وادى اخرتها يا sigooooo


    نانسى


    ميكس شيكولاتة


    انتى بقى


    هتصحى بالزمر البلدى


    ولو ماصحتيش


    هجيبلك فار وهو هيصحيك بطريقتة


    هع هع هع هع هع هع هع هع


    اكيد طبعا بتخافى من الفيران

    taymor
    عضو برونزى
    عضو برونزى

    عدد الرسائل : 506
    العمر : 27
    تاريخ التسجيل : 19/08/2008

    رد: ههههههههه { تخيل ان العضو اللى قبلك نايم ..... هتعمل فيه ايه بقاااااا } هههههههههههه

    مُساهمة من طرف taymor في الخميس سبتمبر 04, 2008 4:31 pm

    انا يا كوكى اعمل فيك ايه
    ايه



    ايه



    ايه


    اه
    اقف اتامل فى ابداع الخالق فيك

    cuopid
    مشرف الاقسام العامة
    مشرف الاقسام  العامة

    عدد الرسائل : 1022
    العمر : 27
    تاريخ التسجيل : 16/08/2008

    رد: ههههههههه { تخيل ان العضو اللى قبلك نايم ..... هتعمل فيه ايه بقاااااا } هههههههههههه

    مُساهمة من طرف cuopid في الخميس سبتمبر 04, 2008 7:37 pm

    عثل عثل


    ياتيمور


    خلاص انا هسيبك نايم واغنيلك كمان احلى اغانى بس مش هقلقك خالص


    ونام براحتك يامان

      الوقت/التاريخ الآن هو الأحد ديسمبر 11, 2016 2:16 am