ايزيس تيم

احلى الافلام احدث الاغانى نغمات نكت روشنة دردشة مصرى


    ضيف ايزيس تيم الاسبوع الخامس

    شاطر

    joumana
    مشرف قسم المرأة

    عدد الرسائل : 349
    العمر : 31
    تاريخ التسجيل : 20/08/2008

    رد: ضيف ايزيس تيم الاسبوع الخامس

    مُساهمة من طرف joumana في الخميس سبتمبر 25, 2008 9:27 pm

    حوضحلك سؤالي يعني فشرم فيه حاجات كتير حرام الواحد يشوفها وغير كده في الفنادق فيه شرب وبيع الخمر ولعن الله حاملها وشاربها وساقيها ده ايه وضعه يعني من ناحية حياتك كانسان متدين هل بتتواجد يعني في الاماكن دي ولا ايه؟؟

    وشكرا خالص على الهدية والله ملهاش لازمة خالص والمصاصة كانت كفاية وربنا يكرمك


    _________________

    vector hugo
    مؤسس المنتدى

    عدد الرسائل : 608
    العمر : 31
    تاريخ التسجيل : 16/08/2008

    رد: ضيف ايزيس تيم الاسبوع الخامس

    مُساهمة من طرف vector hugo في الخميس سبتمبر 25, 2008 9:34 pm

    الجزء التانى

    انا و انت فقدنا امنا بس انا كمان فقدت ابويا
    ايه اكتر موقف بعد وفاة والدتك حسيت انك محتاجلها فيه؟

    مين هو برنس المنتدى فى رأيك؟

    لو هتضيف قسم جديد للمنتدى هيبقى قسم ايه؟


    _________________

    toty
    مشرف القسم الادبى
    مشرف القسم الادبى

    عدد الرسائل : 636
    العمر : 31
    تاريخ التسجيل : 18/08/2008

    رد: ضيف ايزيس تيم الاسبوع الخامس

    مُساهمة من طرف toty في الجمعة سبتمبر 26, 2008 1:24 am

    السلام عليكم ورحمة الله وبركاته اول حاجه انا برحب بحبيى وصديقى والى شوفنا مع بعض اياك كثير منها الحلوه ومنها المره بس اكيد كل شئ بيعدى علينا او بنمر بيه بنكتسب منه خبره فى حياتنا سواء من معملات شخصيه يعنى كتجربتنا مع شخصيات وحشه او محترمه دا كلها يفيدنا فى حياتنا واكيد انتا اكثر واحد فاهم معنى كلامى وبص انا مسامحك فى حجتين اول حاجه الهديه انا مش متابع ومش عارف ليا نصيب او لا تانى حاجه العزومه الى سمعت عليها متأخر وهاعتبر نفسى انى كنت معاكم اسف على الاطاله بس انا لو اتكلمت كثير عنك يابو حميد مش هكفى وبالنسبه لااسئله حياتك الغاز واحنا متعودين عليها دايما بس ياسيدى انا هاسئل سؤالين ول طولت ممكن يبقو 3 يلا










    ايه نوعية الاشخاص الى مش تعرف تتعامل معاهم ومع انك وقتها هيكون معاك معظم المفاتيح الشخصيه ليهم حدد وبالتفصيل









    2- ايه الحلم الى حلمته وخفت انه يتحقق


















    3- ايه الجزء الى فى حياتك تخااف ان الناس يعرفوه عنك او يفهموك غلط و فى نفس الوقت نفسك العالم كله يعرفه



    اسف على الاطله واعتقد انى محاورتكش كثير لانى عارف انك ملك فى المراوغه يلا اشوف ردك 3 اايام العيد لانى مش هاقدر اخرج تانى ولا اشوف المنتدى غير 3 ايم العيد اشوفكم على خير وكل سنه وانتا طيب وكل الى فى المنتدى بخير يارب وياريت اشوفك فى العيد بمواضيع هايله وتجددك المرتفع دائما




    خالص تحياتى


    تـــــــــــــــــــــــو تــــــــــــــــــــــــــــــى


    _________________

    dodymoro
    عضو مؤسس

    عدد الرسائل : 292
    تاريخ التسجيل : 12/08/2008

    رد: ضيف ايزيس تيم الاسبوع الخامس

    مُساهمة من طرف dodymoro في الجمعة سبتمبر 26, 2008 2:23 am

    اولا جومانا كل مكان فيه الشىء الكويس والشىء الوحش وشرم عامة الوحش فيها اكتر بكتير من الكويس بس اللى انتى ما تعرفيهوش انى معظم الناس هناك والله العظيم مواظبة على فروض ربنا كويس والحمد لله انا ما ليش فى شرب اى حاجه وعارف ربنا كويس بعيد عن تعاملاتى فى الشغل مع الزباين الاجانب لانى انا فى بازار مش فى فندق يعنى تعاملى فى البيع والشراء فقط لا غير ومش هاقولك انى مش بضحك ولا بهزر لانى انا بعمل كدا بس فى ايطار معين وده عشان الشغل يمشى

    والهدية انا فعلا نفسى ادى لكل واحد هنا فى المنتدى هدية بس ربنا يعلم الوقت ما ازعفنيش انى اهادى الكل وبقولهم سامحونى والله غصب عنى وموضوع المصاصه انا كنت بهزر طبعا مع كيوبيد انا اكبر من كدا

    والف شكر على تلميحاتك الهيله


    تحيااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااتى


    _________________
    الحزين

    dodymoro
    عضو مؤسس

    عدد الرسائل : 292
    تاريخ التسجيل : 12/08/2008

    رد: ضيف ايزيس تيم الاسبوع الخامس

    مُساهمة من طرف dodymoro في الجمعة سبتمبر 26, 2008 2:31 am

    الادمن انا كنت منتظر الجزء التانى بجد والله اتفضل يا بوب

    الجزء التانى

    انا و انت فقدنا امنا بس انا كمان فقدت ابويا
    ايه اكتر موقف بعد وفاة والدتك حسيت انك محتاجلها فيه؟
    لما حسيت انى اخويا الصغير محتاجلها واحنا مش عارفين بجد اننا نعوضه عنها كنت بقعد مع نفسى وابكى لانى حسيت انى متكتف ومش عارف اعمل حاجه وكنت اتمنى انها تكون معانا وتزيح الحزن اللى ملا البيت وانت عارف الكلام ده يا بوب
    مين هو برنس المنتدى فى رأيك؟

    بجد وبدون مجاملات كلكم والله يا بوب بس اتمنى انى مشاركة البنات تزيد معانا شوية عشان هما بجد عاملين طعم خاص للمنتدى
    لو هتضيف قسم جديد للمنتدى هيبقى قسم ايه؟


    لو هاضيف قسم جديد هايبقى قسم التطوير والاراء الخاصة

    وهايكون فيه كل واحد عايز يعبر عن رايه فى حاجه يقولها بكل صراحه وبدون تجميل او خوف من انى موضوعه يتشال


    شكرا لاسئلتك يا بوب واتمنى انى اكون جاوبتك عنها بكل صراحه


    تحيااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااتى


    _________________
    الحزين

    dodymoro
    عضو مؤسس

    عدد الرسائل : 292
    تاريخ التسجيل : 12/08/2008

    رد: ضيف ايزيس تيم الاسبوع الخامس

    مُساهمة من طرف dodymoro في الجمعة سبتمبر 26, 2008 2:41 am

    توتى حبيبى اخبارك ايه يا مجند والله واحشنى يا بوب بجد
    السلام عليكم ورحمة الله وبركاته اول حاجه انا برحب بحبيى وصديقى والى شوفنا مع بعض اياك كثير منها الحلوه ومنها المره بس اكيد كل شئ بيعدى علينا او بنمر بيه بنكتسب منه خبره فى حياتنا سواء من معملات شخصيه يعنى كتجربتنا مع شخصيات وحشه او محترمه دا كلها يفيدنا فى حياتنا واكيد انتا اكثر واحد فاهم معنى كلامى وبص انا مسامحك فى حجتين اول حاجه الهديه انا مش متابع ومش عارف ليا نصيب او لا تانى حاجه العزومه الى سمعت عليها متأخر وهاعتبر نفسى انى كنت معاكم اسف على الاطاله بس انا لو اتكلمت كثير عنك يابو حميد مش هكفى وبالنسبه لااسئله حياتك الغاز واحنا متعودين عليها دايما بس ياسيدى انا هاسئل سؤالين ول طولت ممكن يبقو 3 يلا



    اهلا بيك يا توتى وانا كمان كان نفسى والله انى اشوفك بجد لانك واحشنى وانت عارف اننا استفدنا بجد من معاملتنا مع الناس كلها يا بوب ولا ايه وبالنسبة للعزومة والهدايا انا من قبل ما ارجع من شرم الشيخ كنت مبلغ مودى وقلتله يقول للناس كلها على موضوع العزومه والهدايا انتى عارف انى مش بنسى حد يا بوب

    وانا تحت امرك فى سؤال انت عايز تسئله






    ايه نوعية الاشخاص الى مش تعرف تتعامل معاهم ومع انك وقتها هيكون معاك معظم المفاتيح الشخصيه ليهم حدد وبالتفصيل


    الحمد لله يا توتى اعتقد دلوقتى انى اعرف اتعامل مع معظم الناس وانا فاهم قصدك وانت بنفسك شفت تصرفى مع الناس المحترمة ومع الناس اللى مش محترمة






    2- ايه الحلم الى حلمته وخفت انه يتحقق


    كنت بحلم انى اسافر برة مصر من زمان يا توتى بس كنت خايف من الغربه وانت جربتها فى مصر وانا كمان بس برة مصر هاتكون اصعب بمليون مرة وانا باذن الله هاخوض التجربة دى قريب قوى وربنا يصبرنى ويوفقنى















    3- ايه الجزء الى فى حياتك تخااف ان الناس يعرفوه عنك او يفهموك غلط و فى نفس الوقت نفسك العالم كله يعرفه


    انى انا بجد عصبى بس قلبى ابيض جدا وما بشيلش حاجه من حد وسريع التصرف ىوعنيد لدرجة صعبه بس ممكن بكلمتين انسى كل حاجه

    اسف على الاطله واعتقد انى محاورتكش كثير لانى عارف انك ملك فى المراوغه يلا اشوف ردك 3 اايام العيد لانى مش هاقدر اخرج تانى ولا اشوف المنتدى غير 3 ايم العيد اشوفكم على خير وكل سنه وانتا طيب وكل الى فى المنتدى بخير يارب وياريت اشوفك فى العيد بمواضيع هايله وتجددك المرتفع دائما


    انا تحت امرك يا توتى وربنا يرجعك بالف سلامه لاهلك الاول وبعدين لينا

    خالص تحياتى
    تحياااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااتى ليك

    تـــــــــــــــــــــــو تــــــــــــــــــــــــــــــى


    _________________
    الحزين

    monalisa
    عضو جديد

    عدد الرسائل : 55
    العمر : 23
    تاريخ التسجيل : 15/08/2008

    رد: ضيف ايزيس تيم الاسبوع الخامس

    مُساهمة من طرف monalisa في الجمعة سبتمبر 26, 2008 11:45 am

    السلام عليكم دودي جاه دوري
    اسئلتي كالتالي 1/ايه الحاجة (الانسان.حاجة.مكان...)الي بتتمنى توصل اليه و متتخلاش عنه لاي اسباب؟
    2/عمرك حسيت بالرغبة فالانتقام من حد جرحك اوي او اذاك؟
    2/ايه معنى ايزس نت بالنسبالك؟

    dodymoro
    عضو مؤسس

    عدد الرسائل : 292
    تاريخ التسجيل : 12/08/2008

    رد: ضيف ايزيس تيم الاسبوع الخامس

    مُساهمة من طرف dodymoro في الجمعة سبتمبر 26, 2008 10:55 pm



    اولا اهلا بيكى موناليزا
    السلام عليكم دودي جاه دوري
    وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته
    اسئلتي كالتالي 1/ايه الحاجة (الانسان.حاجة.مكان...)الي بتتمنى توصل اليه و متتخلاش عنه لاي اسباب؟

    بتمنى انى اوصل لشريكة حياتى واللى عمرى باذن الله ما هاتخلى عنها لاى سبب من الاسباب الا الموت طبعا
    2/عمرك حسيت بالرغبة فالانتقام من حد جرحك اوي او اذاك؟
    للاسف ممكن احس برغبة جامدة فى الانتقام من حد يكون جرحنى بس ده بيكون فى خلال الدقايق الاولى بس

    وبعد كدا مش ببقى عايز اعمل حاجه لانى اللى عند ربنا ما بيضعش وبات مظلوم ولا تبات ظالم

    2 /
    ايه معنى ازيس نت بالنسبالك

    اولا انتى قصدك ازيس نت ولا ازيس تيم على العموم الاتنين واحد يا موناليزا وانا قلتها قبل كدا انى المنتدى بالنسبالى بيتى التانى واللى فيه اهلى واصحابى


    والف شكر على اسئلتك الجميله دى موناليزا


    تحيااااااااااااااااااااااااااااااااااااااتى


    _________________
    الحزين

    Black__Arrow
    مراقب عام المنتديات
    مراقب عام المنتديات

    عدد الرسائل : 621
    العمر : 29
    تاريخ التسجيل : 12/08/2008

    رد: ضيف ايزيس تيم الاسبوع الخامس

    مُساهمة من طرف Black__Arrow في الجمعة سبتمبر 26, 2008 11:18 pm

    دودى حبيبى انت وقعت ولا حد سما عليك
    وعلى رأى المثل
    ان وقع الجمل كترت سكاكينه
    انا لاحظت ان الجميع سالك كل الاسئله
    اللى ممكن اسالها ليك
    يعنى مخلوش حاجه ليه
    عموما انا هاسالك وربنا يوفقنى واحرجك

    1- انت بتحب شغلك ولو آه يبقى ليه

    2-ايه اللى كسبته من شغلك مع السياحه وهما بيمثلوا ليك ايه

    3-ارتبط بواحده منهم ولا لأ!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    احرااااااااااااااااااااااااااااااااج

    تحياتى
    وراجعلك تانى
    بعد ما تجاوب على الاسئله دى
    ههههههههههههههههههههههههههه
    تحيااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااتى

    ملحوظه على فكره انا ما اخدتش فى الاعتبار العزومه
    ده موضوع وده موضوع تانى
    خاااااالص


    _________________

    dodymoro
    عضو مؤسس

    عدد الرسائل : 292
    تاريخ التسجيل : 12/08/2008

    رد: ضيف ايزيس تيم الاسبوع الخامس

    مُساهمة من طرف dodymoro في الجمعة سبتمبر 26, 2008 11:29 pm

    دودى حبيبى انت وقعت ولا حد سما عليك
    اولا يا استاذى الفاضل ما يوقع الا الشاطر
    وعلى رأى المثل
    ان وقع الجمل كترت سكاكينه
    انتى بتحسسنى انى ماشى دايما فى صحراء وجيت وقعت فى بيتكم جمل ايه يا .........
    انا لاحظت ان الجميع سالك كل الاسئله
    اللى ممكن اسالها ليك
    يعنى مخلوش حاجه ليه
    عموما انا هاسالك وربنا يوفقنى واحرجك
    اتفضل يا بوب انا تحت امرك
    1- انت بتحب شغلك ولو آه يبقى ليه

    اكيد طبعا بحب شغلى جدا لانه الايد البطاله نجسة وانت عارف كدا
    2-ايه اللى كسبته من شغلك مع السياحه وهما بيمثلوا ليك ايه
    اللى كسبته من شغلى مع السياحه اولا اتعلمت لغتهم وعرفت عادات وتقاليد كتير قوى عنهم وعن حياتهم والعلم بالشىء ولا الجهل بيه يا بوب وهما بيمثلو ليا ولكتير قوى من المصرين والاقتصاد المصرى مصدر الرزق
    3-ارتبط بواحده منهم ولا لأ!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    احرااااااااااااااااااااااااااااااااج
    انا فعلا ارتبط باكتر من واحده منهم مش بواحده بس وانت عارف الكلام ده باس كان السبب انى عايز اسافر والاقى فرصة عمل احسن من هنا
    تحياتى

    لك ارق التحيات منى يا بوب
    وراجعلك تانى
    بعد ما تجاوب على الاسئله دى
    انا منتظرك فى اى وقت يا بوب تشرف وتأنس بيتك ومطرحك اتفضل يا خويا
    ههههههههههههههههههههههههههه
    تحيااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااتى
    ههههههههههههههههههههههههههههه
    ماشى
    ملحوظه على فكره انا ما اخدتش فى الاعتبار العزومه
    ده موضوع وده موضوع تانى
    خاااااالص


    عادى وايه المشكله يعنى انت هنا فى ضيف ايزيس تيم مش فى عزومة ايزيس تيم



    تحيااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااتى


    _________________
    الحزين

    Black__Arrow
    مراقب عام المنتديات
    مراقب عام المنتديات

    عدد الرسائل : 621
    العمر : 29
    تاريخ التسجيل : 12/08/2008

    رد: ضيف ايزيس تيم الاسبوع الخامس

    مُساهمة من طرف Black__Arrow في الجمعة سبتمبر 26, 2008 11:49 pm

    جميل جدا الكلام ده
    يا دودى
    اكمل اسالتى بقى

    1-بالنسبه للسؤال الاخير انت قلت سبب ارتباطك بيهم هل فى سبب تانى مش عايز تقوله

    2- علاقتك ايه باصحابك هل علاقه علشان المصلحه ولا علشان الصداقه

    3-هو سؤال مش مهم بالنسبه ليا بس مهم لكل اللى مايعرفوش مين دودى مورو
    عرف شخصيتك الحقيقيه اللى بره النت
    باختصار قول ايه هى مميزاتك وايه هى عيوبك

    هههههههههههههههههههههه
    جاوب
    بصراحه يا بوب
    وهارجعلك تانى
    اممممممممممممممممممممممممممموه
    تحياااااااتى


    _________________

    dodymoro
    عضو مؤسس

    عدد الرسائل : 292
    تاريخ التسجيل : 12/08/2008

    رد: ضيف ايزيس تيم الاسبوع الخامس

    مُساهمة من طرف dodymoro في السبت سبتمبر 27, 2008 12:10 am


    جميل جدا الكلام ده
    يا دودى
    اكمل اسالتى بقى
    اتفضل يا بوب انا منتظر اسئلتك
    1-بالنسبه للسؤال الاخير انت قلت سبب ارتباطك بيهم هل فى سبب تانى مش عايز تقوله
    بالنسبالى انا ما فيش سبب تانى بس انت لو شايف فى سبب تانى يا ريت تتفضل وتقوله
    2- علاقتك ايه باصحابك هل علاقه علشان المصلحه ولا علشان الصداقه

    لو مصاحبك انت عشان مصلحه يبقى مصاحب باقى الناس كمان عشان مصلحه
    3-هو سؤال مش مهم بالنسبه ليا بس مهم لكل اللى مايعرفوش مين دودى مورو
    عرف شخصيتك الحقيقيه اللى بره النت
    باختصار قول ايه هى مميزاتك وايه هى عيوبك
    ما فيش حد بيحكم على نفسه يا بلاك انا هاسيب الحكم ده للناس اللى تعرفنى ويا ريت تكون انت اول من يبدى رأيه
    هههههههههههههههههههههه
    نفسى اعرف انت بتضحك على ايه ؟
    جاوب
    اتفضل شوف الاجابة
    بصراحه يا بوب

    انت ادرى ان كنت صريح ولا لا
    وهارجعلك تانى
    اهلا بيك فى اى وقت
    اممممممممممممممممممممممممممموه
    نايم ليه
    تحياااااااتى

    شكرا ليك يا بوب


    تحياااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااتى


    _________________
    الحزين

    cuopid
    مشرف الاقسام العامة
    مشرف الاقسام  العامة

    عدد الرسائل : 1022
    العمر : 27
    تاريخ التسجيل : 16/08/2008

    رد: ضيف ايزيس تيم الاسبوع الخامس

    مُساهمة من طرف cuopid في الأربعاء أكتوبر 01, 2008 5:33 am

    مشكور اوى ع المجهود اللى قضناة فى الاسئلة


    وتم الاشراف

      الوقت/التاريخ الآن هو الأحد ديسمبر 04, 2016 2:11 pm